Cracow Crew Cup

Cracow Crew Cup to turniej Pokemon TCG Online.

Nagrody (kody na boostery z najnowszego dodatku):

1. 20 kodów
2. 14 kodów
3. 8 kodów
4. 8 kodów

 

Szczegóły turnieju:

Rejestracja trwa do 2 stycznia, a sam turniej zostanie poprzedzony jednodniowym czasem na „checkin”. Na naszej stronie zainstalowaliśmy wtyczkę opisaną na stronie: http://cracowcrew.pl/challonge/. Jednakże widzimy jej niedoskonałości i sugerujemy korzystać bezpośrednio ze strony challonge.com. Wtyczka niech pozostanie narzędziem pomocniczym. Pamiętajcie, aby podczas zapisywania się na turniej, na stronie challonge.com podać nazwę swojego konta Pokemon TCG Online.  🙂

Do gry niezbędne będzie posiadanie konta na stronie pokemon.com. Wykorzystamy ich aplikację, którą możecie pobrać ze strony: https://www.pokemon.com/us/pokemon-tcg/play-online/

Turniej posiada limit miejsc: 32. Kto pierwszy, ten lepszy.

Osiągnięcie tego limitu oznacza to 5 rund w systemie swiss oraz top 8 w systemie pucharowym, które zostanie rozegrane jako oddzielny turniej z zawodnikami dodanymi manualnie przez organizatora. Liczba rund może się zmienić w przypadku mniejszej ilości uczestników.

Na rozegranie każdej rundy macie 3 dni.

Każda runda oznaczać będzie mecz w formacie best-of-3. Po jej starcie musicie zaprosić swojego przeciwnika na PTCGOnline. Termin gry możecie ustalić za pośrednictwem gry, facebooka, prywatnej wiadomości na naszej stronie lub discorda Cracow Crew. Forma dowolna, ale dla wygody wszystkich przyjmijmy, że jeżeli nie znacie się osobiście to bedziecie używać wiadomości prywatnych. Następnie zarezerwujcie sobie godzinkę, a po wszystkim zgłoście wynik na stronie. Pamiętajcie, że oboje gracze muszą zgłosić wynik. Na wypadek, gdyby któreś z Was zapomniało o zaraportowaniu wyniku, to na zwycięzcy ciąży obowiązek robienia zrzutu ekranu po każdej wygranej grze. Jeżeli przeciwnik będzie się ociągał to należy wgrać je na drabince turniejowej. Możecie też wrzucić je na jakiś hosting (https://imgur.com) i podesłać sam link. Rezultat zostanie zaktualizowany jak tylko jakiś administrator znajdzie na to chwilkę.

Podobnie jak w na lokalnych turniejach – przegrany gracz z pierwszej gry wybiera, kto zaczyna w drugiej. Dajcie znać swojemu przeciwnikowi, kto powinien zacząć.

Remisy są dozwolone, nawet te celowe. Jeżeli oboje się zgodzicie, to zgłoście remis.

Pamiętajcie, żeby grać tą samą talią podczas całego turnieju. Przed startem wyeksportujcie Waszą talię (format standard) na PTCGO w formie tekstowej i wyślijcie prywatną wiadomość do administratora (Panda). W tytule wiadomości dodajcie „decklista CCC2 + nick na PTCGO”. Nie wysłanie decklisty przed końcem pierwszej rundy skutkować będzie ostrzeżeniem i przegraną w pierwszej rundzie. Pod koniec drugiej rundy gracz zostanie wyrzucony z turnieju. Jeżeli obaj gracze nie dostarczą spisów talii przed końcem pierwszej rundy to przyznany zostanie im remis. Organizator zastrzega sobie prawo do udostępnienia decklist po turnieju.

Ramy czasowe:

Runda Start Koniec
1 1.02.2018 3.02.2018
2 4.02.2018 6.02.2018
3 7.02.2018 9.02.2018
4 10.02.2018 12.02.2018
5 13.02.2018 15.02.2018
Top 8 16.02.2018 18.02.2018
Top 4 19.02.2018 21.02.2018
Finał 22.02.2018 24.02.2018

Jeżeli wszyscy gracze rozegrają swoje mecze w ramach jednej rundy to administrator zastrzega sobie prawo do rozpoczęcia następne rundy odpowiednio wcześniej. W takiej sytuacji wszyscy użytkownicy zostaną o tym powiadomieni, a termin zakończenia rundy ustalony w dniu ogłoszenia turnieju nie ulega zmianie. No chyba, że znów wszyscy wcześniej skończą.

Gry w Top 8 mogą zostać rozegrane wcześniej, jeżeli graczom uda się skończyć mecze przed końcem rundy.

Każda runda kończy się o północy.

 

Problemy:

Jeżeli nie jesteście w stanie się dogadać, Wasz przeciwnik nie odpowiada to skontaktujcie się z jednym z administratorów za pośrednictwem discorda, albo fanpage. Rozwiążemy problem.

Jeżeli któryś z graczy zostanie wyrzucony z gry (disconnect) to gra ta zostaje zaliczona jako jego przegrana. Jeżeli w ciągu 15 minut uda mu się ustabilizować połączenie internetowe to mecz może być kontynuowany. W innym przypadku zaleca się rozegranie brakujących gier w innym terminie.

W przypadku, gdy mecz nie zostanie rozegrany to wynik zostanie wprowadzony przez organizatora, który może kierować się aktywnością obu graczy oraz ich chęcią nawiązania kontaktu. Jeżeli obaj gracze starali się rozegrać grę, ale nie udało im się na czas to organizator może przyznać im remis. Decyzja organizatora jest ostateczna i nie podlega odwołaniu.

Kary:

Ostrzeżenia są przyznawane za za wszelkiego rodzaju niedopatrzenia związane z wysłaniem decklisty, raportowaniem wyniku, niestawieniem się na mecz oraz wulgarnym zachowaniem. 2 ostrzeżenia mogą skutkować wyrzuceniem z turnieju.

Wszelkiego rodzaju zmowy i ustawianie meczy jest naruszeniem zasad fair-play. Niesportowe zachowania będą skutkowały wyrzuceniem z turnieju i banem na wszystkie turnieje organizowane przez Cracow Crew na czas określony przez organizatora.

Historia turniejów:

(no tournaments)

Napisz do Nas
Loading...